mandag 5. oktober 2009

UTEMØBLER INNE.....?


Jeg har satt møbler fra verandaen inn i den
ene stua. Det var jo så lettvint i forhold til å
måtte bære dem innerst i kjelleren.....men er
litt usikker på om det egentlig er så fint.....
Kunne sydd trekk til stolene...men det skal jeg
nok ikke....enten får de stå der slik de er, eller
så blir de bært ned i kjelleren.





En utepotte er også tatt inn...





Rett utenfor vokser grana som
skal bli årets juletre.
Når grana kommer inn, så må
iallefall utemøblene flyttes på.
Treet MÅ stå MIDT i stua!!!!!!



HVA SYNES DERE OM UTEMØBLER INNE?
DET ER IKKE AKKURATT HVITE PLASTSTOLER. MEN LIKEVEL......
HMMM.......PASSET EGENTLIG BRA MED BORD OG STOLER DER....
MEN DISSE BÆRES NOK NED I KJELLEREN ETTER HVERT.....

2 kommentarer:

  1. Hadde du ikke sagt utemøbler haddet jeg ikke tenkt det heller egentlig! Syntes det passer bra jeg da, og urnen er jo virkelig tøff inne!

    Og juletre midt på gulvet *sukk* Det er slik et juletre skal stå!

    SvarSlett
  2. Hvorfor ikke!? Jeg tenkte heller ikke på at det var utemøbler! La de stå sier nå jeg:)
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett