søndag 18. oktober 2009

NIPS


Jeg sier jo at jeg ikke er så glad i nips, men noe blir det lell.
Sitter med minsten på fanget. Han har sovnet. Hvis jeg legger ham fra meg
så våkner han garantert....så da sitter jeg her da....leser blogger...og har anledning til å skrive litt selv.
Blar gjennom bilder jeg har lagra, og hva ser jeg? ....jo, nips!



Dette lille ekornet har fulgt meg helt fra barndommen.
Husker ikke lenger hvem jeg fikk det av, men tror jeg fikk
det av en venn i bursdagspresang. Hadde aldri kjøpt meg
det i dag......men er likevel glad i det og vil ha det framme,
fordi jeg ser alt det gjenstanden symboliserer for meg
og ikke bare gjenstanden i seg selv. Får en varm følelse
i brystet og nostalgisk tilbakeblikk på barndommen.



Mer i samme farge. For noen år tilbake skulle jeg ha alt i
bondefarger, og blå var favorittfargen.
Nå er jeg glad i jordfarger.



Min kjære mor hjalp meg med husarbeid. Da hun fant disse
sommerfuglene liggende oppåpå et skap, så festet hun dem
på veggen......ganske søtt synes jeg, så derfor har de blitt hengende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar