onsdag 16. september 2009

GRAFIKK



I dag er mormor her og passer på minsten, for at jeg skal få litt etterlengtet hvile, men jeg klarer ikke å hvile. Arbeidslyst og inspirasjon tar helt overhånd. Jeg får bare drive på til jeg stuper........
I dag trykker jeg tresnitt. Her ser dere plata jeg har skjært i.
Hadde egentlig tenkt at det skulle være et enkelt trykk med en farge, men leker meg med tre farger i flere valører. Bruker samme plata til flerfargetrykk. Her har jeg gjort klart til et hvitt trykk av kjolen.....
Tema mor og barn går igjen i flere arbeider..........av en eller annen grunn......
Jeg har bestilt papir til å trykke på, men fikk feil papir. Papiret egner seg egentlig ikke.....men jeg bruker det likevel, fordi jeg liker det skrukkete rufsete uttrykket det gir. Vet ikke hvor mange trykk det blir tilslutt. Alle blir forskjellige.
Skal legge ut bilder av ferdige trykk når de er ferdige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar