mandag 21. september 2009

GAMMEL NOSTALGI PÅ KJØKKENVEGGEN


Kurv av tæger.



Blå keramikk fra min "blå periode"
da alt skulle være blått.
Kjøpt hos en keramiker i Gøteborg
for 15 år siden, så de er ikke såååååå
gamle. Jeg bruker hverken sukker
eller melk i kaffen....jeg drikker ikke
kaffe heller.....men "bare måtte"
ha dette sukker og fløte settet.
De har så god form og er så fint laget,
og har en nydelig matt glasur....
og så var de blå da....



Gammel tallerken kjøpt på marked i London.



Blått stråmønster er en favoritt.........blir vel aldri lei
blått stråmønster.


Eggeglass i tre med et smart stativ.
Kun tre igjen.....sikkert vært flere. Loppisfunn...


Gamle kaffekopper med ulik dekor.
Jeg liker mange stiler. Er blitt litt av lei det jeg viser fram her; gammel nostalgi.....men det er jo litt koselig da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar