fredag 27. mai 2011

LOPPISFUNN


Var på vårens første loppemarked.
Visste hva jeg skulle ha; lampe og kart som jeg ikke kjøpte i fjor høst.
Har eeeeeegentlig sluttet å gå på loppemarkeder. Synes jeg har nok. Burde heller ha et loppemarked selv. Drømmer om en minimalistisk funkisbolig, men lever i det motsatte; østerdalshus med småruta vinduer.
Vel......glemte ikke lampa og kartet, og ville se om det fortsatt var der.
Kjøpte lampa med lyspærer og fine sjermer....men klipte av ledningen og hengte den opp med stearinlys. Syntes den var råbillig. Den hang opprinnelig i rektorboligen på Elverum Lærerhøyskole. Nå henger den på kjøkkenet mitt.
Har IKKE tenkt å male den. Tror jeg kommer til å angre på det, selv om jeg synes offwhite på det meste er fint akkurat nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar